Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE:
1. Niniejszy regulamin reklamacji reguluje sposób i miejsce reklamacji, tryb rozpatrywania reklamacji oraz sposób przeprowadzania napraw gwarancyjnych. Odnosi się do towarów i usług, które sprzedawca sprzedał partnerowi biznesowemu. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z niniejszym trybem reklamacyjnym, zgodnie z Kodeksem Handlowym oraz Kodeksem Cywilnym.
2. Reklamacje rozpatrywane są w godzinach pracy sklepu, w którym świadczona była usługa lub w którym dokonano zakupu towaru:
ADRES DO WYSYŁKI ( UWAGA - inny niż siedziby firmy):
PROMERTECH PL Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 32A
57-530 Międzylesie
3. W celu zgłoszenia reklamacji zawsze należy przedstawić dowód zakupu towaru lub wykonania usługi (faktura, paragon). Rodzaje reklamacji i ich wyposażenie:
a) Roszczenie gwarancyjne:
Sprzedawca udziela gwarancji na produkt zgodnie z Kodeksem Handlowym. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania produktu przez klienta. Zgłoszenie gwarancyjne należy zgłosić najpóźniej ostatniego dnia okresu gwarancyjnego.
Zgłoszenia gwarancyjne rozpatrywane są w możliwie najkrótszym terminie (w przypadku zasadności) poprzez wymianę towaru na wolny od wad lub wykonanie zastępczego, sprawnego serwisu. Jeśli wymiana nie będzie możliwa, sprzedawca dokona naprawy gwarancyjnej w ciągu 30 dni, a jeśli nie będzie to możliwe, odbierze wadliwy produkt i zwróci cenę zakupu.
Roszczenie gwarancyjne nie przysługuje, jeżeli wada towaru została spowodowana niewłaściwym obchodzeniem się lub użytkowaniem do innego celu lub w innych niż powinno być warunkach.
Okres gwarancji nie biegnie przez okres, w którym kupujący nie może korzystać z towaru z powodu wad, za które odpowiada sprzedawca (513/1991, § 430).
W przypadku wykrycia nieautoryzowanej reklamacji, sprzedawca ma prawo naliczyć opłatę diagnostyczną.
DO POBRANIA:
Formularz reklamacyjny: pdf
b) Reklamacje dotyczące błędów ilościowych, rodzajowych, jakościowych, cenowych itp.:
Osoba rozpatrująca reklamację niezwłocznie ustali zasadność reklamacji i usunie braki.
4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w momencie osobistego odbioru towaru przez Kupującego i potwierdzenia karty gwarancyjnej lub przekazania jej pierwszemu przewoźnikowi.
Gwarancja obejmuje produkt zgodnie z okresem wskazanym w karcie gwarancyjnej, która została wydana przy wydaniu towaru oraz wadliwego działania spowodowanego wadą fabryczną
5. Gwarancja wygasa w przypadku niewłaściwego użytkowania produktu lub w inny sposób określony w instrukcji zakupionego produktu.
6. Dla każdej reklamacji sporządzany jest formularz reklamacyjny w dwóch egzemplarzach, z których jeden egzemplarz jest przekazywany kontrahentowi, składany jest oryginał. Karty reklamacyjne numerowane są w porządku rosnącym, a każda reklamacja odnotowywana jest w księdze reklamacji. W przypadku, gdy reklamacja nie została uznana lub nie została niezwłocznie rozpatrzona, formularz reklamacyjny jest spisany w trzech egzemplarzach – drugi egzemplarz otrzymuje starszy pracownik.
7. Jeżeli reklamacja nie została rozpatrzona niezwłocznie, sprzedawca pisemnie poinformuje kontrahenta o sposobie rozpatrzenia reklamacji, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
DO POBRANIA:
Odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni: pdf
Adres do wysłania zwrotów ( UWAGA -inny niż siedziby firmy):
PROMERTECH PL Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 32A
57-530 Międzylesie
Przykro nam, że konieczny był zwrot lub reklamacja towaru, zrobimy wszystko, aby Twoja prośba została rozpatrzona w jak najkrótszym czasie i w pełni Cię usatysfakcjonowała. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem info@promertech.pl